Obchodní síť CZ

Dvouletý adaptační program s finančním ohodnocením až 540 tisíc Kč, rozmanité produktové portfolio a bezplatný vzdělávací systém – to vše na vás čeká v naší #UNIQAinterka.

Obchodní síť CZ

Proč pracovat v UNIQA interce

Svou důvěru v nás vložilo téměř 800 exklusivních retailových a firemních poradců. Podnikatelský model spolupráce v naší obchodní síti vám nabízí velkou míru samostatnosti, díky níž si rovnováhu mezi pracovním a osobním životem nastavíte dle svých preferencí.

  • TOP adaptační dvouletý program s nadstandardní podporou až 540 tisíc

    Všem nováčkům, kteří se chtějí vydat cestou komplexního poradenství, nabízíme propracovaný adaptační program s nadstandardní finanční podporou až 540 tisíc Kč (1. rok až 25 tisíc a 2. rok až 20 tisíc Kč/měsíc) a také kontakty na naše klienty.

  • Vzdělávání a odborná způsobilost

    Zkušený tým trenérů dohlíží na to, abyste byli stále v perfektní odborné a prodejní kondici. Ve vzdělávací akademii získáte zdarma komplexní finanční vzdělání: odborné zkoušky, produktové školení, prodejní a komunikační dovednosti, nábor, leadership a další.

  • Kariérní růst: od poradce k manažerské pozici

    Náš kariérní model umožňuje stát se úspěšným manažerem s vlastním týmem poradců nebo ředitelem generální agentury s krásnou pobočkou. Jsme tu pro vás, abychom vás podpořili a pomohli v profesním růstu.

  • Produktové portfolio v unikátním světě

    Pojištění, investice, penzijní produkty, stavební spoření nebo hypoteční, spotřebitelské a podnikatelské úvěry? UNIQA má široké produktové portfolio, díky němuž naleznete správné řešení pro každého klienta.

  • Podpora obchodu při vaší každodenní práci

    Chceme vám práci co nejvíce usnadnit a zpříjemnit. Pomůžeme vám budovat a propagovat vaše jméno, nasdílíme kontakty na klienty, nabídneme pracovní zázemí na pobočce, dodáme přehledné manuály i moderní a digitální pomůcky.

  • Motivační program pro ocenění vašich úspěchů

    Umíme ocenit výborné výsledky. Kromě nadstandardních provizí vyráží ti nejlepší kolegové na nezapomenutelné domácí i zahraniční cesty. Ocenění „TOP“ nebo „VIP“ je pro mnohé kolegy otázkou cti. Pořádáme řadu motivačních soutěží.

Koho hledáme

Obchodní pozice

  • TOP adaptace pro nováčky
  • Komplexní poradenství i specializace pro vybranou oblast (pojištění, penze, investice, úvěry)
  • Vzdělávání se, spolupráce s manažery, trenéry i dalšími kolegy, absolvování schůzek, zprostředkování produktů a servis klientů
  • Obchodní pozice pro komplexní finanční poradenství, se specializací pro úvěry nebo investice

Manažerské pozice

  • TOP adaptace pro vás i všechny členy týmu
  • Předávání zkušeností, motivace týmu i sebe k rozvoji a co nejlepším výsledkům
  • Vlastní obchodní skupina a pobočka
  • Vzdělávání se, spolupráce s oblastními řediteli, trenéry i kolegy, podpora a rozvoj obchodního týmu, konzultace obchodních případů s týmem i schůzky s vlastními klienty, provoz pobočky

Výběrovým řízením vás provede

Jak probíhá výběrové řízení

Reagujte na vámi vybranou pozici.

Brzy se s vámi telefonicky spojí ředitel z vašeho regionu anebo náš náborový specialista, se kterým si popovídáte o pracovní nabídce i o vašich představách.

Dostanete pozvánku na osobní nebo on-line pohovor, při kterém do detailu prodiskutujete nabízenou pozici a poznáte prostor budoucího působiště.

V případě oboustranného zájmu shromáždíte a odevzdáte řediteli požadovanou nástupní dokumentaci.

Podepíšete smlouvu o obchodním zastoupení s podmínkami spolupráce, seznámíte se s kolegy ve svém týmu a ve spolupráci s nadřízeným manažerem zahájíte adaptaci.

Co o práci v UNIQA říkají naši poradci

Pomáháme

Nastavení cookies